Aktualne informacje dotyczące COVID-19

W związku z sytuacją związaną z rozprzestrzenianiem się koronawirusa COVID-19, chcielibyśmy Was poinformować o naszych rekomendacjach i działaniach, które podjęliśmy w Parku Linowym Kudowa w ostatnich dniach. Zachęcamy do zapoznania się z treścią poniższego wpisu i śledzenia jego aktualizacji.

Będziemy na bieżąco informować wszystkich zmianach, jeśli tylko się pojawią. Jesteśmy świadomi zagrożenia i w sposób ciągły monitorujemy sytuację oraz reagujemy na wytyczne władz polskich i odpowiednich urzędów.

[ Aktualizacja, 6.06.2020 ]

  • wprowadzenie płatności kartą w celu zachowania dystansu oraz możliwość wystawiania potwierdzeń elektronicznych po przez nr telefonu
  • wprowadzenie płatności on-line w celu ograniczenia ilości osób w kolejce lub kompletnie jej wyeliminowanie
  • wdrożony został system weryfikacji w oparciu o kod zamówienia. Kod potwierdzający zamówienia jest przesłany w wiadomościach statusowych (email i/lub SMS). Prosimy o podanie kodu instruktorowi lub zeskanowaniu za pomocą telefonu obsługi.
  • dezynfekcja rąk przed wejściem na Parku Rozrywki Kudowa
  • korzystanie z Parku Rozrywki Kudowa w rękawiczkach ochronnych
  • oznaczenie 2 metrowych odstępów w kolejce

Bardzo dziękujemy za zrozumienie i stosowanie się do naszych rekomendacji.

Podjęliśmy odpowiednie działania z troski o naszych pracowników oraz uczestników Parku Rozrywki Kudowa. Ich bezpieczeństwo, ochrona, a także informowanie o ewentualnych zagrożeniach jest naszym priorytetem.

Zachęca się, by bilety do parków rozrywki kupowane były bezobsługowo, tj. poprzez platformy online lub w biletomatach. Rekomendowane umożliwienie płatności bezgotówkowych we wszystkich punktach usługowych, kasach biletowych, sklepach na terenie parku rozrywki.